Výhradnosť "so sídlom v Nemecku"

NEWSHA - private haircare je jedna z najrýchlejšie rastúcich profesionálnych značiek starostlivosti o vlasy v Európe s pravým charakterom Lovebrand.

Ako rodinná firma vlastnená majiteľmi vyvíjame a distribuujeme exkluzívnu vlasovú kozmetiku - s celosvetovým rastom. Od roku 2013 neúnavne získavame pevné miesto vo vybraných salónoch a u náročných milovníkov krásy.

V našom sídle NEWSHA bije srdce našej lifestyle značky. Tu sú naše korene, tu bol položený základ, aby sa NEWSHA stala tým, čím je dnes. Na tomto mieste sa stretávajú odborné oddelenia ako vývoj produktov, spracovanie objednávok, finančné oddelenie, logistika, marketing, predaj a vzdelávanie, aby s vášňou a nadšením spoločne každý deň podávali to najlepšie.

Ich vízia: spojiť kompromisný výkon s elegantným dizajnom obalov, bezpodmienečnou vášňou, vybranými vôňami, špeciálnymi formuláciami a vysokou kvalitou.

Dnes nielen viac ako 3500 vybraných partnerských salónov objavilo svoju lásku k NEWSHA a zdieľa svoje nadšenie so svojimi zákazníčkami a zákazníkmi - celosvetovo verí beautyaffinná komunita pri starostlivosti o vlasy značke NEWSHA. Raz použité, navždy nadšené - tento fenomén sa prejavuje najmä v prémiovom segmente tvorcov. Známí influenceri spolupracujú s touto značkou od prvého dňa a bezpodmienečne odporúčajú svoje obľúbené produkty - pretože pre mnohých je táto značka oveľa viac než len starostlivosť o vlasy - NEWSHA je životný štýl.

NEWSHA - príbeh za značkou

NEWSHA je príbeh hrdosti a ideálov. Príbeh tajného pokladu malého zovretého kruhu. Príbeh súkromného sna celosvetovo rozptýlených špecialistov na vlasy. V roku 2010 začala medzinárodná skupina priateľských kaderníkov vyrábať v malom náklade svoje vlastné špičkové profesionálne produkty súkromne. Prvotriedne produkty, ktoré nepripúšťajú kompromisy a spájajú kvalitu a exkluzivitu. Mesiace cestovali nádobky a fľaše bez mena a etikety, strážené ako pravé poklady, medzi týmto zovretým kruhom a tajomne sprevádzali kaderníkov pri každom použití. Spočiatku to vyzeralo ako sen, ktorý si títo stylisti spoločne splnili. Mali v rukách vzácnosť: produkty s cennými účinnými látkami, vypracované so všetkými získanými skúsenosťami a požiadavkami profesionálnych špecialistov na vlasy. Na základe toho sa vyvinula prepracovaná kolekcia produktov týchto idealistov, ktorí nekompromisne verili v kvalitu a najlepšiu možnú výkonnosť každého produktu, od šampónu po olej. Čistý luxus pre vlasy.

Súkromná výroba kolekcie v malom množstve bola veľmi náročná a nákladná, no ich nadšenie stále rástlo a pritiahlo pozornosť ďalších odborníkov na starostlivosť o vlasy, ktorí „tiež nevyhnutne chceli malý výber“. Víziou bolo sprístupniť túto exkluzívnu kolekciu aj mnohým ďalším zanieteným kaderníkom. Vyvinulo sa niečo výnimočné v správnom čase? Bolo možné vyrábať takú náročnú sériu aj vo väčšom náklade? Myšlienka sa stala čoraz konkrétnejšou a bolo rozhodnuté, že poklad v 17 nádobkách bude novým druhom luxusu, exkluzívne pre vybraných kaderníkov a náročných zákazníkov. Čo ešte chýbalo, bol názov, ktorý by nielen odrážal exkluzivitu značky a vysokú kvalitu produktov, ale symbolizoval aj filozofiu značky a úctu voči jej partnerom a zákazníkom.

NEWSHA znamená pozornú poslucháčku a spája práve tieto hodnoty a vízie. Názov predstavuje ideály, nekompromisnosť a hrdosť, ako aj kvalitu a exkluzivitu – špeciálnu značku pre špeciálnych zákazníkov.

VYBERTE EXKLUZIVITU - VYBERTE NEWSHA